2024-2025 н.р.
Педагогічна рада №9 з теми: "Вибір підручників для 3 класу"(квітень 2025 р.)
- Протокол засідання педагогічної ради "Про вибір підручників для 3 класу"
- Результати вибору підручників для 3 класу
Педагогічна рада №8 з теми «ПЕДАГОГІКА ПРАТНЕРСТВА: БУДУЄМО МІСТ ДОВІРИ»( квест) (Березень 2025 року)
- План підготовки до педагогічної ради
- Сценарій педагогічної ради
- Матеріали педагогічної ради
- Проєкт рішення педагогчної ради №7 від 27 .03.2025 року
- Наказ про виконання рекомендацій педагогічної ради
Педагогічна рада №7 з теми "Вибір підручників для 1-2 класів"(Березень 2025 р.)
- Протокол засідання педагогічної ради "Про вибір підручників для 1- 2 класу"
- Результати вибору підручників 1 клас
- Результати вибору підручників 2 клас
Педагогічна рад №6 з теми " Професійний стандарт вчителя початкових класів" (Лютий 2025 р).
- Протокол засідання педагогічної ради № 6 від 27.02.2025 року
- Проєкт рішення педагогічної рди №6 від 27.02.2025 року
Педагогічна рада №5 з теми "Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів"( тренінг) (Січень 2025 р.)
- План підготовки до педагогічної ради
- Матеріали педагогічної ради
- Сценарій педагогічної ради
- Протокол засідання педагогічної ради №5 від 29.01.2025 року
- Наказ про виконання рекомендацій педагогічної ради
Педагогічна рада №1 з теми " Організація освітнього процесу у 2024/2025 н.р." (серпень 2024р.)
- Протокол засідання педагогічноїради №1 від 30.08.2024 року
- Проєкт рішення педагогічної ради №1 від 30.08.2024 року
2023-2024 н.р.
Педагогічна рада №7 з теми "Про результати проходження педагогічної практики студента – практиканта 4 курсу Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О.Сухомлинського за спеціальністю «Фізична культура і спорт», ДОЛІЧ Дмитра Валерійовича."
Педагогічна рада №6 з теми "Про вибір підручників і посібників для здобувачів освіти і педагогічних працівників у 2023-2024 роках (2 клас)
Педагогічна рада №4 з теми Про впровадження цифрових технологій в освітній процес. Впровадження електронних журналів та електронних щоденників.(листопад 2023 р.)
- Протокол засідання педагогічної ради №4 від 27.11.2023 року
- Проєкт рішення педагогічної ради №4 від 27.11.2027 року
- ПОЛОЖЕННЯ про впровадження та ведення електронного класного журналу у Петрівській філії Петрівського ліцею Петрівської селищної ради
Педагогічна рада №1 з теми "Організація освітнього процесу у 2023/2024 н.р." (серпень 2023 р.)
2022-2023 н.р.
Педагогічна рада №1 з теми "Організація освітнього процесу у 2022-2023 н.р." (Серпень 2022 р.)
- Протокол №1 (від 25.08.2022 року )
- Проєкт рішення педагогічної ради №1 від 25.08.2022 року
- Матеріали до педагогічної ради :
- Методичні рекомендації до проведення 01 вересня 2022 р. першого уроку: «МИ УКРАЇНЦІ: ЧЕСТЬ І СЛАВА НЕЗЛАМНИМ!»
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році(Організація освітнього процесу)
- психолохічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного / післявоєнного стану
- початкова освіта
2021-2022
Педагогічна рада №3. з теми: "Дистанційне навчання - як один із шляхів надання якісних освітніх послуг "(Лютий 2022 р.)
- Література з проблеми педагогічної ради:
- Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання(Державна служба якості освіти)
- Форми та методи дистанційної роботи з учнями початкових класів(відео)
- Форми та методи дистанційної роботи з учнями початкових класі(презентація).
- Дистанційна освіта у початковій школі: форми і методи організації навчання
- Організація дистанційного навчання у початковій школі. Види робіт та онлайн-сервіси
- Дистанційне навчання в молодшій школі
- Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання-відповіді
- 10 порад щодо організації дистанційного навчання
Педагогічна рада 2. з теми: "Формування відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень" (Листопад, 2021 р.)
План підготовки до педагогічної ради
Нормативні документи з проблеми педагогічної ради:
- ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ початкової освіти (затв. постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/688-2019-%D0%BF#Text
- Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (затв. Наказом МОН № 813 від 13.07.2021) https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-metodichnih-rekomendacij-shodo-ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-1-4-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti;
- Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас (затв. Наказом МОН України від 08.10.2019 року № 1272 ) https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/1-2-dodatki.pdf;
- Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас (затв. Наказом МОН України від 08.10.2019 року № 1273 ) https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2020/11/20/Shiyana.pdf ;
Література з проблеми педагогічної ради:
- Навчально-методичний посібник " Теорія і практика оцінювання навчальних досягнень"
- Стаття «Як оцінювати результати навчання у закладі освіти», автор А.Бондар, заступник голови державної служби якості освіти України
- Стаття «Як розробити систему оцінювання учнів», автор Анна Степанова-Камиш
- Стаття "Що таке формувальне оцінюваня, чому воно потрібне учням і які основні виклики"
- Стаття "Методи та інструменти формувального оцінювання молодших школярів у Новій українській школі"
- Стаття " Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів Інструменти ІКТ для здійснення формувального оцінювання"
- Стаття "15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці"
- Стаття " Поняття формувального оцінювання та Інтернет-сервіси, що допомагають його здійснювати"
- Стаття" 5 онлайн -ресурсів для оцінки учнів "
- Стаття "Формувальне оцінювання у курсі «Я досліджую світ"
- Стаття "Оцінювання рівня і прогресу навчальних досягнень учнів"
- Книга "Теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти"
- Книга "Порадник для вчителя"
- Книга "Основи стандарту освіти"
Онлайн курси, семінари, вебінари з проблеми педагогічної ради:
- «Оцінюємо навчальні досягнення молодших школярів»(нові нормативні документи, сучасні підходи, ефективні прийоми та інструменти) https://upsh.com.ua/courses/020;
- «Оцінювання без проблем» (оцінювальні судження, само- та взаємооцінювання, спостереження за учнями та робота з батьками);
- «Оцінювання без знецінення» (система та культура оцінювання, ефективне управління класом, оцінювання результатів з навчальних предметів , https://study.ed-era.com/uk/dashboard/course/#!410;
- «Справжнє формувальне оцінювання для покращення навчальної діяльності учнів» https://umity.in.ua/course/?id=957025;
- «Словник НУШ: Оцінювання в початковій школі» https://osvitoria.media/experience/slovnyk-nush-otsinyuvannya-v-pochatkovij-shkoli/;
- "Технологія оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів»
- Інструментарій формувального оцінювання вчителя НУШ
- Особливості оцінювання в НУШ
- Формувальне оцінювання в 3-4 класах: теорія і практика
- Онлайн-курс "Оцінювання без знецінювання"
- ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ: ФРАЗИ, ЯКІ СТАНУТЬ У ПРИГОДІ ВЧИТЕЛЮ
- Сучасні стратегії оцінювання І ОНЛАЙН-КУРС «БЕРИ Й РОБИ»
Коментарi