Опрацьовуємо інтернет-сервіси з дистанційного навчання:
- Playbuzz — корисний сервіс у кожен клас
- ОпановуємоWizer.me:крок за кроком
- «Цифровим» дітям — цифровий додатокPlickers
- Створюємо онлайнову анкету
- 11 правил успішної мультимедійної презентації
- ОпановуємоEDpuzzle— сервіс для створення відеоуроків
- Чотири сервіси для генерування хмар слів
- Як на уроках використовувати хмари слів
- Скриншот з Lightshot беззайвих рухів
- Створюємо хмару слів у WordArt за п’ять хвилин
- Не підручником єдиним, або Які інтернет-ресурси використовувати на уроках
Матеріали до онлайн уроків
- Кейс-уроки та Нова Українська Школа (НУШ)
- 35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ
Література з проблеми педагогічної ради:
- Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання(Державна служба якості освіти)
- Форми та методи дистанційної роботи з учнями початковихкласів(відео)
- Форми та методи дистанційної роботи з учнями початкових класі(презентація).
- Дистанційна освіта у початковій школі: форми і методи організації навчання
- Організація дистанційного навчання у початковій школі. Види робіт та онлайн-сервіси
- Дистанційне навчання в молодшій школі
- Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання-відповіді
- 10 порад щодо організації дистанційного навчання
Посібники про організацію дистанційного навчання:
Організація дистанційного навчання у школі: методичні рекомендації/ МОн України, 2020 | Завантажити | ||
Дистанційні технології в освіті: збірник науково-методичних рекомендації щодо організації виховання, навчання та розвитку учасників освітнього процесу під час карантину/ під ред. Ю. О. Бурцевої, Д. В. Малєєва. – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2020. – 95 с. – Електрон. аналог друк. вид. | Завантажити | ||
![]() | Дистанційне навчання в умовах карантину: досвід та перспективи. Аналітико-методичні матеріали/ кол. автор. ; за заг. ред. О.М.Топузова ; укл. М.В.Головко. Київ : Педагогічна думка, 2021. - 192 с. | Завантажити | |
![]() | Організація освітнього процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання (з досвіду роботи педагогів Кіровоградської області) [методичні рекомендації]/ за заг. ред. Ольги ЛИТВИНЕНКО — Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 72 с. | Завантажити | |
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання/ авторський колектив; за ред. Є. М. Бачинської, О. В. Матушевської. Біла Церква : КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів». 2020. 109 с. | Завантажити | ||
Методика дистанційного навчання: збірник статей/За редакцією В. А. Ребрини. Хмельницький: ХОІППО. 2020. 81 с | Завантажити | ||
Дистанційне та змішане навчання в школі. Путівник/ Упоряд. Воротникова І.П. К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. 2020. 48 с. | Завантажити | ||
Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи.Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посіб./ Упоряд.: Воротникова І.П,. Чайковська Н.В. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. 456 с. | Завантажити | ||
![]() | Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи: Порадник ІІ. З досвіду роботи освітян міста Києва: навч.-метод. посіб./ упоряд.: С.В. Івашньова, Н.М. Дика, К.О. Линьов, О.В. Хмелєва-Токарєва, І.П. Воротникова; за заг. ред. М.Ф. Войцехівського, С.В. Івашньової, О.Г. Фіданян. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. — 420 с. | Завантажити | |
Рекомендації Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо захисту персональних даних під час дистанційного надання освітніх послуг/ Київ, 2021 - 21 с. | Завантажити | ||
Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19) : зб.матеріалів всеукр.наук.-практ.семінару (Київ, 2 березня 2021 р.)/ за заг.ред. О.В. Овчарук. Київ: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: 2021. 116 с. | Завантажити | ||
Використання системи комп’ютерного моделювання в умовах дистанційного навчання: збірник матеріалів/ за заг. ред. С. Г. Литвинової., О.М. Соколюк. Київ: ФОП Ямчинський О.В., 2020. 195 с. | Завантажити | ||
Методичні рекомендації щодо онлайн-безпеки учасників освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання/ Рогожина О.О. - Харків: КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», 2020 - 16 с. | Завантажити | ||
Використання засобів хмаро орієнтованого навчального середовища для розвитку ІК-компетентності вчителів : методичні рекомендації/ [О. В. Овчарук, І. Д. Малицька, І. В. Іванюк, О. О. Гриценчук, О. Є. Кравчина, Н. В. Сороко]. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 64 с. | Завантажити | ||
Інтернет-сервіси в освітньому просторі [методичний посібник]./ І.С. Аман, О.В. Литвиненко. – Кіровоград : КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», 2016. – 88 с.(LearningApps, Prezi, Loupe, Хмари тегів, Canva, Вlendspace, Padlet, Timeline JS) | Завантажити | ||
Інтернет-сервіси в освітньому просторі.Випуск 2 : методичний посібник/ І.С. Аман, О.В. Литвиненко. – Кропивницький: КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», 2017. – 60 c.(Mindomo, Popplet, Play Buzz, використання інфографіки, основні типи візуалізації даних, Pictochart, Pearltrees) | Завантажити | ||
Інтернет-сервіси в освітньому просторі.Випуск 3: [методичний посібник]/ І.С. Аман, О.В. Литвиненко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2018. – 76 с.(Genially, EDpuzzle, Wizer.me, Screencast-O-Matic, Kahoot) | Завантажити | ||
Екстрене дистанційне навчання в Україні: Монографія/ За ред. В.М. Кухаренка, В.В. Бондаренка – Харків:. Вид-во КП «Міська друкарня», 2020. – 409 с. | Завантажити |
Педагогічна рада 2. з теми: "Формування відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень" (Листопад, 2021 р.)
План підготовки до педагогічної ради
Нормативні документи з проблеми педагогічної ради:
- ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ початкової освіти (затв. постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87)https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/688-2019-%D0%BF#Text
- Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (затв. Наказом МОН № 813 від 13.07.2021)https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-metodichnih-rekomendacij-shodo-ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-1-4-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti;
- Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас (затв. Наказом МОН України від 08.10.2019 року № 1272 )https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/1-2-dodatki.pdf;
- Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас (затв. Наказом МОН України від 08.10.2019 року № 1273 )https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2020/11/20/Shiyana.pdf ;
Література з проблеми педагогічної ради:
- Навчально-методичний посібник "Теорія і практика оцінювання навчальних досягнень"
- Стаття«Як оцінювати результати навчання у закладі освіти»,автор А.Бондар, заступник голови державної служби якості освіти України
- Стаття«Як розробити систему оцінювання учнів», автор Анна Степанова-Камиш
- Стаття"Що таке формувальне оцінюваня, чому воно потрібне учням і які основні виклики"
- Стаття"Методи та інструменти формувального оцінювання молодших школярів у Новій українській школі"
- Стаття"Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів Інструменти ІКТ для здійснення формувального оцінювання"
- Стаття"15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці"
- Стаття "Поняття формувального оцінювання та Інтернет-сервіси, що допомагають його здійснювати"
- Стаття"5 онлайн -ресурсів для оцінки учнів "
- Стаття"Формувальне оцінювання у курсі «Я досліджую світ"
- Стаття"Оцінювання рівня і прогресу навчальних досягнень учнів"
- Книга "Теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти"
- Книга"Порадник для вчителя"
- Книга "Основи стандарту освіти"
Онлайн курси, семінари, вебінари з проблеми педагогічної ради:
- «Оцінюємо навчальні досягнення молодших школярів»(нові нормативні документи, сучасні підходи, ефективні прийоми та інструменти) https://upsh.com.ua/courses/020;
- «Оцінювання без проблем» (оцінювальні судження, само- та взаємооцінювання, спостереження за учнями та робота з батьками);
- «Оцінювання без знецінення» (система та культура оцінювання, ефективне управління класом, оцінювання результатів з навчальних предметів , https://study.ed-era.com/uk/dashboard/course/#!410;
- «Справжнє формувальне оцінювання для покращення навчальної діяльності учнів» https://umity.in.ua/course/?id=957025;
- «Словник НУШ: Оцінювання в початковій школі» https://osvitoria.media/experience/slovnyk-nush-otsinyuvannya-v-pochatkovij-shkoli/;
- "Технологія оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів»
- Інструментарій формувального оцінювання вчителя НУШ
- Особливості оцінювання в НУШ
- Формувальне оцінювання в 3-4 класах: теорія і практика
Онлайн-курс "Оцінювання без знецінювання"
ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ: ФРАЗИ, ЯКІ СТАНУТЬ У ПРИГОДІ ВЧИТЕЛЮ
Сучасні стратегії оцінювання І ОНЛАЙН-КУРС «БЕРИ Й РОБИ»
Функції та форми оцінювання І Онлайн-курс «Оцінювання без знецінювання»
Формувальне оцінювання під ключ
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
Інтерактивні інструменти формувального оцінювання
Коментарi