Опрацьовуємо інтернет-сервіси з дистанційного навчання:
  • Playbuzz — корисний сервіс у кожен клас
  • ОпановуємоWizer.me:крок за кроком
  • «Цифровим» дітям — цифровий додатокPlickers
  • Створюємо онлайнову анкету
  • 11 правил успішної мультимедійної презентації
  • ОпановуємоEDpuzzle— сервіс для створення відеоуроків
  • Чотири сервіси для генерування хмар слів
  • Як на уроках використовувати хмари слів
  • Скриншот з Lightshot беззайвих рухів
  • Створюємо хмару слів у WordArt за п’ять хвилин
  • Не підручником єдиним, або Які інтернет-ресурси використовувати на уроках
Матеріали до онлайн уроків
  • Кейс-уроки та Нова Українська Школа (НУШ)
  • 35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ
Література з проблеми педагогічної ради:
  • Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання(Державна служба якості освіти)
  • Форми та методи дистанційної роботи з учнями початковихкласів(відео)
  • Форми та методи дистанційної роботи з учнями початкових класі(презентація).
  • Дистанційна освіта у початковій школі: форми і методи організації навчання
  • Організація дистанційного навчання у початковій школі. Види робіт та онлайн-сервіси
  • Дистанційне навчання в молодшій школі
  • Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання-відповіді
  • 10 порад щодо організації дистанційного навчання
Посібники про організацію дистанційного навчання:
Організація дистанційного навчання у школі: методичні рекомендації/ МОн України, 2020Завантажити
Дистанційні технології в освіті: збірник науково-методичних рекомендації щодо організації виховання, навчання та розвитку учасників освітнього процесу під час карантину/ під ред. Ю. О. Бурцевої, Д. В. Малєєва. – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2020. – 95 с. – Електрон. аналог друк. вид.Завантажити
Дистанційне навчання в умовах карантину: досвід та перспективи. Аналітико-методичні матеріали/ кол. автор. ; за заг. ред. О.М.Топузова ; укл. М.В.Головко. Київ : Педагогічна думка, 2021. - 192 с.Завантажити
Організація освітнього процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання (з досвіду роботи педагогів Кіровоградської області) [методичні рекомендації]/ за заг. ред. Ольги ЛИТВИНЕНКО — Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 72 с.Завантажити
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання/ авторський колектив; за ред. Є. М. Бачинської, О. В. Матушевської. Біла Церква : КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів». 2020. 109 с.Завантажити
Методика дистанційного навчання: збірник статей/За редакцією В. А. Ребрини. Хмельницький: ХОІППО. 2020. 81 сЗавантажити
Дистанційне та змішане навчання в школі. Путівник/ Упоряд. Воротникова І.П. К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. 2020. 48 с.Завантажити
Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи.Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посіб./ Упоряд.: Воротникова І.П,. Чайковська Н.В. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. 456 с.Завантажити
Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи: Порадник ІІ. З досвіду роботи освітян міста Києва: навч.-метод. посіб./ упоряд.: С.В. Івашньова, Н.М. Дика, К.О. Линьов, О.В. Хмелєва-Токарєва, І.П. Воротникова; за заг. ред. М.Ф. Войцехівського, С.В. Івашньової, О.Г. Фіданян. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. — 420 с.Завантажити
Рекомендації Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо захисту персональних даних під час дистанційного надання освітніх послуг/ Київ, 2021 - 21 с.Завантажити
Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19) : зб.матеріалів всеукр.наук.-практ.семінару (Київ, 2 березня 2021 р.)/ за заг.ред. О.В. Овчарук. Київ: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: 2021. 116 с.Завантажити
Використання системи комп’ютерного моделювання в умовах дистанційного навчання: збірник матеріалів/ за заг. ред. С. Г. Литвинової., О.М. Соколюк. Київ: ФОП Ямчинський О.В., 2020. 195 с.Завантажити
Методичні рекомендації щодо онлайн-безпеки учасників освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання/ Рогожина О.О. - Харків: КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», 2020 - 16 с.Завантажити
Використання засобів хмаро орієнтованого навчального середовища для розвитку ІК-компетентності вчителів : методичні рекомендації/ [О. В. Овчарук, І. Д. Малицька, І. В. Іванюк, О. О. Гриценчук, О. Є. Кравчина, Н. В. Сороко]. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 64 с.Завантажити
Інтернет-сервіси в освітньому просторі [методичний посібник]./ І.С. Аман, О.В. Литвиненко. – Кіровоград : КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», 2016. – 88 с.(LearningApps, Prezi, Loupe, Хмари тегів, Canva, Вlendspace, Padlet, Timeline JS)Завантажити
Інтернет-сервіси в освітньому просторі.Випуск 2 : методичний посібник/ І.С. Аман, О.В. Литвиненко. – Кропивницький: КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», 2017. – 60 c.(Mindomo, Popplet, Play Buzz, використання інфографіки, основні типи візуалізації даних, Pictochart, Pearltrees)Завантажити
Інтернет-сервіси в освітньому просторі.Випуск 3: [методичний посібник]/ І.С. Аман, О.В. Литвиненко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2018. – 76 с.(Genially, EDpuzzle, Wizer.me, Screencast-O-Matic, Kahoot)Завантажити
Екстрене дистанційне навчання в Україні: Монографія/ За ред. В.М. Кухаренка, В.В. Бондаренка – Харків:. Вид-во КП «Міська друкарня», 2020. – 409 с.Завантажити

Педагогічна рада 2. з теми: "Формування відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень" (Листопад, 2021 р.)

План підготовки до педагогічної ради

Нормативні документи з проблеми педагогічної ради:

  • ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ початкової освіти (затв. постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87)https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/688-2019-%D0%BF#Text
  • Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (затв. Наказом МОН № 813 від 13.07.2021)https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-metodichnih-rekomendacij-shodo-ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-1-4-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti;
  • Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас (затв. Наказом МОН України від 08.10.2019 року № 1272 )https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/1-2-dodatki.pdf;
  • Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас (затв. Наказом МОН України від 08.10.2019 року № 1273 )https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2020/11/20/Shiyana.pdf ;

Література з проблеми педагогічної ради:

  • Навчально-методичний посібник "Теорія і практика оцінювання навчальних досягнень"
  • Стаття«Як оцінювати результати навчання у закладі освіти»,автор А.Бондар, заступник голови державної служби якості освіти України
  • Стаття«Як розробити систему оцінювання учнів», автор Анна Степанова-Камиш
  • Стаття"Що таке формувальне оцінюваня, чому воно потрібне учням і які основні виклики"
  • Стаття"Методи та інструменти формувального оцінювання молодших школярів у Новій українській школі"
  • Стаття"Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів Інструменти ІКТ для здійснення формувального оцінювання"
  • Стаття"15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці"
  • Стаття "Поняття формувального оцінювання та Інтернет-сервіси, що допомагають його здійснювати"
  • Стаття"5 онлайн -ресурсів для оцінки учнів "
  • Стаття"Формувальне оцінювання у курсі «Я досліджую світ"
  • Стаття"Оцінювання рівня і прогресу навчальних досягнень учнів"
  • Книга "Теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти"
  • Книга"Порадник для вчителя"
  • Книга "Основи стандарту освіти"

Онлайн курси, семінари, вебінари з проблеми педагогічної ради:

  • «Оцінюємо навчальні досягнення молодших школярів»(нові нормативні документи, сучасні підходи, ефективні прийоми та інструменти) https://upsh.com.ua/courses/020;
  • «Оцінювання без проблем» (оцінювальні судження, само- та взаємооцінювання, спостереження за учнями та робота з батьками);
  • «Оцінювання без знецінення» (система та культура оцінювання, ефективне управління класом, оцінювання результатів з навчальних предметів , https://study.ed-era.com/uk/dashboard/course/#!410;
  • «Справжнє формувальне оцінювання для покращення навчальної діяльності учнів» https://umity.in.ua/course/?id=957025;
  • «Словник НУШ: Оцінювання в початковій школі» https://osvitoria.media/experience/slovnyk-nush-otsinyuvannya-v-pochatkovij-shkoli/;
  • "Технологія оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів»
  • Інструментарій формувального оцінювання вчителя НУШ
  • Особливості оцінювання в НУШ
  • Формувальне оцінювання в 3-4 класах: теорія і практика

Онлайн-курс "Оцінювання без знецінювання"

ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ: ФРАЗИ, ЯКІ СТАНУТЬ У ПРИГОДІ ВЧИТЕЛЮ

Сучасні стратегії оцінювання І ОНЛАЙН-КУРС «БЕРИ Й РОБИ»

Функції та форми оцінювання І Онлайн-курс «Оцінювання без знецінювання»

Формувальне оцінювання під ключ

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

Інтерактивні інструменти формувального оцінювання

Кiлькiсть переглядiв: 5

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.