Засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП
20 січня 2023 року у Петрівській філії Петрівського ліцею проведено засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах. У засіданні приймали участь члени команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, батьки та фахівці Петрівського Інклюзивно-ресурсного центру.
У ході засідань члени команд супроводу провели аналіз виконання індивідуальних програм розвитку дітей із особливими освітніми потребами за І семестр 2022/2023 ннавчального року та аналіз виконання програм корекційно-розвиткових занять за І семестр
Учасники засідань детально проаналізували позитивні сторони у роботі з учнями з ООП та визначили основні напрямки роботи в інклюзивних класах. Звернули увагу на особливості рівнів підтримки та особливості корекційно -розвиткових занять в освітньому процесі у закладах загальної середньої освіти, опрацювали методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів ІІ та ІІІ рівнів підтримки в освітньому процесі.
Команди психолого-педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами, разом із Фахівцями Петрівського інклюзивно-ресурсного центру визначили рівні підтримки дітей із особливими освітніми потребами, які навчаються у школі та здійснили корекцію індивідуальних програм розвитку, відповідно до нового Порядку. Переглянули кількість корекційно-розвиткових годин, відповідно до визначених рівнів підтримки дітей із особливими освітніми потребами.
Обговорили проблеми та перспективи роботи з дітьми, які навчаються в інклюзивних класах.
Особливістю психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзії є індивідуальний підхід до вирішення завдань особистісного розвитку, навчання і виховання дитини. Результативність якого залежить від співпраці всіх учасників освітнього процесу.
Коментарi