Засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей із ООП
20 січня 2022 року у Петрівській ЗШ І ступеня, філії КЗ «Петрівське НВО «ЗШ І-ІІІ ступенів – гімназія» проведено засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах. У засіданні приймали участь члени команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, батьки та Фахівці Петрівського Інклюзивно- ресурсного центру.
У ході засідань члени команд супроводу провели аналіз виконання індивідуальних програм розвитку дітей із особливими освітніми потребами за І семестр 2021/2022 н.р., аналіз виконання програм із корекційно-розвиткових занять за І семестр 2021/2022 навчального року.
Учасники засідань детально розглянули Постанову КМУ від 15.09. 2021 року « Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах освіти» та рівні підтримки в освітньому процесі у закладах загальної середньої освіти, методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі.
Команди психолого-педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами, разом із Фахівцями Петрівського інклюзивно-ресурсного центру визначили рівні підтримки дітей із особливими освітніми потребами, які навчаються у школі та здійснили корекцію індивідуальних програм розвитку, відповідно до нового Порядку. Переглянули кількість корекційно-розвиткових годин, відповідно до визначених рівнів підтримки дітей із особливими освітніми потребами.
Обговорили проблеми та перспективи роботи з дітьми, які навчаються в інклюзивних класах.
Особливістю психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзії є індивідуальний підхід до вирішення завдань особистісного розвитку, навчання і виховання дитини. Результативність якого залежить від співпраці всіх учасників освітнього процесу.
Коментарi