Батьківські збори у 3-В класі

23 грудня 2021 року у онлайн форматі відбулися батьківські збори у 3-В класі (класний керівник Копійка В.М.).

Питання , які розглядалися на батьківських зборах:

  • особливостІ формувального оцінювання особистісного розвитку учнів,
  • процес опанування учнями навчального досвіду,
  • забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку особистості,
  • мотивація учнів до співпраці;
  • формування читацької компетентності,
  • булінг ;
  • відвідування учнями школи;
  • свідоцтво досягнень;
  • що робити, щоб допомогти дитині у навчанні;
  • правила поводження під час зимових канікул.

У ході батьківських зборів класний керівник детально ознайомила батьків із особливостями формувального оцінювання, його техніками та прийомами, із особливостями самооцінювання та взаємооцінювання. Опрацювали свідоцтво досягнень для учнів 3-х класів, розглянули характеристики наскрізних умінь за шкільними предметами .

Розглянули і проблему розвитку читацької компетентнрсті молодших школярів, оскільки саме рівень сформованості навичок самостійної роботи з книгою є передумовою інтелектуального та духовного зростання учня. Класний керівник зауважила батькам, що для формування читацької компетентність школярів необхідно правильно організувати їх роботу із книгою не тільки у школі, а і вдома. Зазначила про необхідність розвивати в дітей бажання і звички у вільний час звертатись до книги. Читацька компетентність це не лише навичка читання, а уміння, знання й цінності, завдяки яким людина може шукати інформацію для вирішення пізнавальних завдань.

Валентина Миколаївна наголосила батькам, що відповідно до Державного стандарту початкової освіти освітній процес у молодшій школі спрямований на формування комунікативної, читацької та інших ключових компетентностей; розвиток особистості здобувачів освіти засобами різних видів мовленнєвої діяльності; здатності спілкуватися українською мовою для духовного, культурного і національного самовираження, користуватися нею в особистому і суспільному житті, міжкультурному діалозі; збагачення емоційно-чуттєвого досвіду, розвиток мовленнєво-творчих здібностей.

Насилля у школі – проблема, про яку довгий час було не прийнято говорити. Одним із аспектів проблеми насилля є жорстоке поводження з дітьми та нехтування їхніми інтересами, та, як наслідок, насилля в стосунках між дітьми. Поведінка, спрямована на утвердження своєї влади над кимось або чимось, стає усе більш розповсюдженою.

Класний керівник з метою профілактики та запобігання жорстокого поводження з дітьми, усвідомлення відповідальності за виховання дітей щодо жорстокого ставлення до оточуючого світу, ознайомила батьків із проблемою булінгу. Розглянули основні форми булінгу, причини його виникнення, як поводитись із дітьми, ящо вони стали жертвою булінгу, як виявити, що ваша дитина стала жертвою булінгу. Разом із батьками опрацьовували шляхи виходу зі складної ситуації, відповідальної та безпечної поведінки, створення доброзичливої та відвертої атмосфери у сім*ї .

КЛАСНИЙ КЕРІВНИК НАГАДАЛА БАТЬКАМ І ПРО ПРАВИЛА ПОВОДЖЕННЯ ДІТЕЙ ПІД ЧАС ЗИМОВИХ КАНІКУЛ.

Матеріали до батьківських зборів у 3-В класі

Кiлькiсть переглядiв: 88

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.