Моніторинг динаміки розвитку осіб з ООП та їх позитивних змін

Фахівці КУ «Петрівський ІРЦ» Петрівської селищної ради розпочали проводення моніторингу динаміки розвитку осіб з особливими освітніми потребами шляхом взаємодії із закладами освіти Петрівської ОТГ, в яких вони навчаються. Моніторинг проводиться відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну середню освіту»,п лану роботи комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр». Одним із завдань КУ ІРЦ є моніторинг динаміки розвитку дітей з ООП шляхом взаємодії з їх батьками (законними представниками) та закладами освіти, в яких вони навчаються. Метою моніторингу є вивчення динаміки розвитку дитини з ООП, вивчення стану реалізації завдань ІПР, стану організації освітнього процесу в ЗЗСО. Моніторинг проводиться з метою оцінки динаміки розвитку дитини з ООП, збирання відомостей про її успіхи, соціальну взаємодію, контакність і мотивацію до навчання.

Фахівці ІРЦ відвідали уроки в інклюзивних класах, корекційно-розвиткові заняття дітей із особливими освітінми потребами в результаті чого мали змогу побачити соціалізацію дітей із особливими освітніми потребами в групі однолітків. Тісна співпраця між інклюзивно-ресурсним центром та закладами освіти – є визначення сильних сторін дитини з особливими потребами та її позитивних змін.

Під час моніторингу реалізації ІПР і динаміки розвитку дитини з ООП було встановлено: чинники, що зумовили відповідний рівень досягнення індивідуальних очікуваних результатів, визначених ІПР. Загалом це - соціум, комунікація, взаємодопомога, якісні корекційно-розвиткові послуги, оволодіння новими навиками, які розвивають за собою інші, спеціальне корекційне обладнання, створення команди психолого-педагогічного супроводу у складі якого профільні спеціалісти та висококваліфіковані педагоги, індивідуалізований освітній маршрут дитини – ІПР та інше.

/Files/images/pl/IMG-7732.jpg/Files/images/pl/IMG-7739.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 34

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.