8 цікавих технік, як оцінювати учнів, і що треба врахувати
8 цікавих технік, як оцінювати учнів, і що треба врахувати
Співбесіди та консультації, портфоліо, самооцінювання, особиста рефлексія, рубрики оцінювання та ситуативні нотатки – ці та інші методи можна використовувати, оцінюючи учнів.
Більшість із них базуються на уважному спостереженні вчителя за учнівством не тільки під час навчання, а й на перерві чи в несподіваних ситуаціях. Це дає можливість краще зрозуміти, як змінюються діти та на що треба звернути увагу.
“Нова українська школа” підготувала конспект із посібника “Українська для всіх”від Фінського проєкту “Навчаємось разом” + проєкту ЄС. Автори:Мелоді Костюк, Ігор Хворостяний і Ірина Унгурян.
Читайте про те, що треба врахувати, розробляючи програму оцінювання, та як збирати інформацію про навчання. Текст стане в пригоді вчителям, які хочуть змінити чи врізноманітнити техніки оцінювання.Добірка корисна не тільки для вчителів української мови, описані методи – універсальні.
Коментарi